Parę przykładów z oględzin oceniających jakość napraw blacharsko-lakierniczych
BMW X3
Naprawa wykonana w Autoryzowanej Stacji Obsługi. Niestety jakość lakierowania, a szczególnie odcień maski różniący się znacznie od pozostałych elementów nadwozia, skłonił właściciela do złożenia reklamacji na wykonaną usługę.
Kia Picanto
Dość znaczące uszkodzenia poza wymianą obydwojga drzwi, wymusiły także wycięcie i wymianę progu od strony kierowcy.
Auto naprawiane w małym warsztacie jednak z należytą starannością.
Suzuki Vitara
Naprawa auta z pozoru nie wyglądała na skomplikowaną, jednak okazało się,
że finalnie jej koszt wyniósł ponad 47 tys. zł. Poza wieloma częściami blacharskimi wymiany wymagały pasy bezpieczeństwa wraz z napinaczami, moduły i sterowniki poduszek powietrznych oraz kurtyn bocznych. Pojazd naprawiony zgodnie wytycznymi producenta.
Porsche 918 Boxer 
Naprawa wykonana przez specjalistów z Autoryzowanej Stacji Obsługi Porsche.
Dobra jakość naprawy pozwoliła właścicielowi na nowo cieszyć się jego pojazdem.
BMW Serii 7
Auto wystawione na sprzedaż w komisie, które zostało uszkodzone już po tym jak Klient je tam wstawił. Miały zostać naprawione wszystkie uszkodzenia jednak pomimo wystawienia faktury na pełen zakres naprawy, wiele części nie zostało wymienionych. M.in. Obydwa reflektory Bi- ksenonowe, przedni zderzak, listwy zderzaka, itd. Niestety, to nie są odosobnione przypadki nieuczciwych warsztatów naprawczych i z takimi sprawami mam do czynienia na co dzień.
Do góry