W pakiecie „LUKSUSOWYM”, sprawdzanym autem udaję się na hamownię podwoziową lub drogową. Taka wizyta da odpowiedź czy auto ma deklarowaną moc, czy rozwija ją w sposób prawidłowy i czy wszystkie parametry pracy silnika są w normie. Zbadany zostanie także stan turbosprężarki(o ile jest), ciśnienie doładowania, parametry wtryskiwaczy/wtrysku coman rail i wiele innych. To najbardziej kompleksowa możliwość zbadania stanu jednostki napędowej bez jej rozbierania.
W codziennej pracy używam m.in. Diagnoskop Launch X431 PRO umożliwiający pełną diagnostykę sterowników każdego pojazdu, mikroskop elektroniczny firmy Q-scope, który oceni, czy lakier na aucie pomimo prawidłowej grubości, jest fabryczny. Miernik Prodig Tech GL-PRO-6-FAZ, poza dokładym odczytem grubości lakieru na stali oraz aluminium wykrywa też warstwę ocynku, Videoskop Autel MV400, który pozwala zajrzeć w każdy zakamarek komory silnika czy podwozia,
Jeżeli istnieje taka możliwość i pozwalają warunki drogowe dokonuję pomiarów przyśpieszenia sprawdzanego pojazdu od 0 do 100 km/h oraz od 60 do 100 km/h. Dzięki temu można porównać osiągi badanego samochodu z wartościami fabrycznymi. Jest to doskonały wyznacznik mówiący o ogólnej sprawności jednostki napędowej. DRAGY wykorzystuję satelity GPS oraz GLONASS. Jego dokładność to 0,01 sekundy!
Dla pakietów sprawdzania auta: „KOMPAKTOWY”, „WYSOKI” oraz „LUKSUSOWY” dołączamy bezpłatnie kompleksowy raport AutoDNA. Dzięki niemu można dowiedzieć się wielu użytecznych informacji jak: historia szkodowości w Polsce i za granicą, historia serwisowa, ilość poprzednich właścicieli, dokumentacja przebiegów, czy obejrzeć archiwalne zdjęcia pojazdu.
Jeżeli po wstępnej weryfikacji uznam, że sprawdzane auto to przesłowiowy „śmietnik”, czyli jest w złym stanie technicznym i nie nadaje się do zakupu, odstępuję od dalszych czynności i kończę inspekcję. Niewykorzystane środki mogą być wykorzystane na kolejne oględziny, Klient płaci tylko ryczałt za dojazd na terenie Trójmiasta – 100 zł.